5 dagars lov!

Jipppyyyyyyyyy ;D
Nu är det 5-dagars lov! Ibland älskar jag verkligen våran skola!
Idag hade vi kulturdag i skolan och Friluftsdag! Seegt men hellre det än lektioner! :) Åkte med Josefine på mopeden till hedeskolan sen! Kände inte någon typ, men det var väl trevligt ändå! haha, :) mobbad x)
Efter det blev jag körd till kungs, där jag gick en stund innan solosången började! Träffade lite härligt folk som jag var med en stund! Sen träffade jag Mickis och hon följde med mej på solosången idag!
Helt otroligt måste jag säga för jag klarade hela låten! :D Blev helt överlycklig :)
Har nämlgen haft problem med den låten! hehe men nu funkar ju allt bra!:)
Efter solosången blev det doncen o efter det satte jag mej på bussen ner till jobbet!
Sista gången idag! Det ska bli himla gött! :)
Dansen gick jätte bra! och barnen fick glass och diplom! :)
NU ÄR JAG FRI PÅ TISDAGAR! :D
Kommer inte börja jobba som danslärare igen försen hösten!
Nu när jag kom hem käkade jag pannkakor! Haha dom som blev kvar ifrån imorse :)
Och snart ska jag väl duscha och kolla på Desperate Housewifes! :) OCH lost! :)
Härlig kväll! Och nu ska jag itne ta upp eran tid mer för tillfället utan jag kanske skriver senare! :)

PussÅkram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0